Vi vet at kundeservice er hjertet i bedriften. Vi finner de som passer til ditt kundesenter
For å finne den rette kandidaten kreves det kompetanse og kunnskap om fagområdet. Det har Bemanningsbyraaet.
Et vellykket kundeserviceteam spiller en avgjørende rolle i å opprettholde et godt forhold til kundene, bygge merkevarelojalitet og bidra til bedriftens suksess. God kommunikasjon, empati, og evnen til å forstå og imøtekomme kundenes behov er kritiske egenskaper for alle som arbeider innen dette fagområdet.
Kundeservice er et viktig fagområde som omhandler interaksjonen mellom en organisasjon og deres kunder. Det har stor betydning for kundetilfredshet, lojalitet, og omdømme til bedriften. Kundeservice strekker seg over mange bransjer og sektorer, inkludert detaljhandel, telekommunikasjon, teknologi, helsevesen, finansielle tjenester og mange flere.
Vi hjelper deg å finne de som passer i din virksomhet og til din målgruppe.
Det å finne medarbeidere som har fagkompetanse, egenskaper og evner som passer til å gjennomføre oppgavene i parallell med å passe inn i bedriftens kultur er en krevende oppgave som vi er gode på.
Se nedenfor for egenskaps- og evnetester som vi ofte bruker i vår vurdering av å finne den beste kandidaten til din virksomhet.
Behov for personell?
Fagansvarlig
Eksempler på stillinger for kundeservice
Kunderådgiver
Kundeservicemedarbeider
Kundebehandler
Customer Success Manager
Backoffice medarbeider
Saksbehandler
Etterspurte egenskaper innenfor området
Systematisk
Kommunikativ
Tar initiativ og viser ansvar
Evnetester
For stillinger innen dette fagområdet gjennomføres bl.a følgende tester:
Simultankapasitet
Evne til å håndtere flere oppgaver samtidig
Evne til å prioritere:
Evne til å håndtere, delegere og forholde deg til flere oppgaver
Induktive evner:
Evne til å se sammenhenger og mønstre, for å løse problemer men også for å forstå, analysere og ta beslutninger
Relevante artikler
På papiret var han den perfekte økonomisjefen, i praksis ble ansettelsen en total fiasko.
Med en imponerende CV bestående av flere relevante stillinger og solid erfaring, virket valget lett. Han ble derfor ansatt som bedriftens nye økonomisjef.
Derfor bør du bruke bemanningsbyrå
I slutten av 2018 utførte Qualified Solutions Group en kundeundersøkelse blant sine eksisterende kunder. Av nærmere 140 respondenter, mener 9 av…..
Lønner det seg å bruke bemanningsbyrå for referansesjekk? Det gjør det, viser en ny undersøkelse
Intervjurundene gikk som smurt. Vitnemålene er gode, og arbeidserfaringen er relevant. En ansettelse ligger i kortene.