Har du erfaring med utstyrsprodukter og trives med data som arbeidsverktøy?

På vegne av kunde innen olje/gass ønsker vi å komme i kontakt med kandidater som har erfaring med komponenter fra oljebransjen og som trives med pc som arbeidsverktøy. Kandidaten vi søker trives med å jobbe med utstyrsprodukter og er detaljorientert. Jobben vil i hovedsak bestå av å sjekke komponenter/produkter, opprette/oppdatere ERP system, påse at produktdetaljer er inkludert og en beskrivelse av hva produktet kan brukes til. 
I denne bedriften vil du bli en del av et mangfoldig og inkluderende arbeidsmiljø der folk er genuint hjelpsomme, og hvor du oppmuntres til å utvikle dine ferdigheter og dele kunnskapen din.

Er du på jakt etter nye utfordringer? Søk i dag! 
Vi tilbyr 12 måneds engasjement med gode muligheter videre for riktig person. Personen som blir valgt til stillingen vil bli fast ansatt hos Qualified Solutions AS som består av merkevarene Bemanningsbyraaet og Qualified Professionals.
NB! Det kreves engelsk CV for å bli med i denne prosessen. 

Arbeidsoppgaver vil blant annet være: 

  • Lage og modifisere komponenter (elektro, hydrauliske og mekaniske) i våre systemer (ERP & PLM)
  • Les og verifiser teknisk dokumentasjon og koble dem til de relaterte komponentene
  • Opprette og vedlikeholde komponenter i datasystem 
  • Samarbeide internt i teamet, og med andre avdelinger, for å øke kompetansen og sikre høy datakvalitet i våre systemer

Kvalifikasjoner: 

  • Bachelorutdanning eller fagbrev med relevant erfaring innen logistikk, transport- og/eller forsyningstjeneste i oljeindustrien
  • Teknisk kompetanse eller erfaring med å jobbe med elektriske, hydrauliske eller mekaniske komponenter
  • Erfaring med å lese teknisk dokumentasjon, som tegning, datablad, sertifikater mm.
  • Erfaring med bruk av dataverktøy og systemforståelse
  • Gode materiellkunnskaper fra oljerelatert bransje 
  • Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk

Personlige ferdigheter: 

  • God arbeidsmoral
  • Strukturert
  • Nøyaktig
  • Integritet
  • Høyt kundefokus
  • Utmerket teammedlem med evne til å jobbe selvstendig

Har du relevant fagkompetanse og lyst på jobben? Søk! 
Bemanningsbyraaet er et anerkjent rekrutteringsselskap og ett av Norges beste vikarbyrå. Vi rekrutterer til faste og midlertidige stillinger innen områdene kontor og administrasjon, økonomi og regnskap, IT, kundeservice, salg og marked, lager, logistikk og industri.

Når du blir innkalt til intervju hos oss vil vi i tillegg til intervjusamtalen gjennomføre tester hvor du får vist hvilke evner og egenskaper du har som er relevante for stillingen. Du vil få en coachplan som anbefaler deg hva du kan gjøre for å oppnå størst mulig suksess i denne og fremtidige jobber.  Dersom du ikke får tilbud om stillingen du har søkt, har vi kanskje andre stillinger som kan være av interesse for deg. Gjennom rekrutteringsprosessen vil du utvikle din selvinnsikt slik at du vil være bedre forberedt til fremtidige møter og intervjuer. Bemanningsbyraaet finner den jobben som passer best for deg. For mer informasjon, se bemanningsbyraaet.no
 

NøkkelordTeknisk Dokumentasjon, Supply Chain & Logistics, Mekanisk utstyr, Elektronisk utstyr, Hydraulisk utstyr
BransjekategoriOlje / Gass Off- / Onshore / Maritim
BransjeOperatør / Vedlikehold
Alternativ
bransjekategori
Transport / Logistikk / Lager
Alternativ bransjeLogistikk / Lager


ArbeidsgiverFor kunde
StedSøgne
FristSnarest - vi intervjuer fortløpende
Jorunn Olsen
Rådgiver
+4797580032
Søk stillingLenken leder til annonseteksten hos Recman, vår samarbeidspartner. Hos Recman finner du mer informasjon om stillingen og kan søke direkte på stillingen.