Sjeldent spennende mulighet for deg som vil bygge en karriere i Grenland!

Grenland Næringsforening (GNF) har røtter tilbake til 1888 og har som hovedoppgave å fremme næringslivets interesser. Foreningen favner alle bransjer i Skien, Porsgrunn og regionen for øvrig. GNF skal være aktiv i å påvirke næringslivets rammebetingelser, organisere møteplasser og samarbeid,samt bidra til lokal omdømmebygging. Våre medlemsbedrifter står sammen for å etablere gode samarbeid, påvirke næringslivspolitikken og sikre gode rammebetingelser. Foreningens drift og vekst ivaretas av administrasjonen med to ansatte, samt et aktivt styre.

Grenland Næringsforening er i god vekst og har opparbeidet seg en viktig rolle i Grenland for å fremme næringslivets interesser. Foreningens administrasjon har et bredt arbeidsfelt og både leder og deltar i prosjekter av stor næringslivsmessig betydning, i tillegg til å arrangere medlemsmøter, fremme informasjon til samfunnet og legge tilrette for gode rammebetingelser. Foreningen ser nå et behov for å forsterke administrasjonen med en dyktig medarbeider. Har du høyere utdannelse, en utpreget serviceholdning, god forståelse for digital kommunikasjon og trives med en kombinasjon av både rutineoppgaver og oppgaver med mindre rutinepreg – les videre!

Arbeidsoppgaver
Stillingen vil kreve at du er fleksibel og arbeidsinnholdet vil også påvirkes av hva du tar med deg inn av kompetanse. Du vil jobbe tett med daglig leder og inneha et ansvar for oppgaver som:

  • Vedlikeholde medlemsregisteret, fakturering og betalingsoppfølging
  • Vedlikeholde og videreutvikle foreningens kommunikasjon i sosiale medier og hjemmesider
  • Legge til rette for nettverksbygging i form av planlegging og gjennomføring av medlems- og frokostmøter
  • Bidra i rekruttering av nye medlemsbedrifter
  • Delta i og gjennomføre prosjekter i foreningens regi
  • Administrere Skien Handelskammers tjenester overfor næringslivet
  • I tillegg kommer andre relevante oppgaver som faller naturlig til stillingen

Kvalifikasjoner

  • Høyere utdanning, gjerne innen områder som økonomi/administrasjon, entreprenørskap, markedskommunikasjon og/eller prosjektledelse
  • Noe relevant arbeidserfaring innen kommunikasjon og markedsføring vil være en fordel, men vi oppfordrer også nyutdannede til å søke
  • Generelt gode IT-ferdigheter og god innsikt og interesse for profesjonell bruk av sosiale medier som Facebook, Linkedin, m.m.
  • Førerkort og egen bil

Personlige egenskaper

  • Du er initiativrik, tar ansvar og fullfører dine oppgaver på en god måte
  • Du trives best når du kan kombinere selvstendige ansvarsområder og tett samarbeid med andre
  • Du er omgjengelig, har forståelse for viktigheten av nettverksbygging og kommuniserer på en god måte
  • Du er ærlig, etterrettelig og opptatt av å ivareta en høy grad av integritet

Vi tilbyr

  • En unik mulighet til å bygge karriere, kompetanse og nettverk i Grenlandsregionen
  • Markedsbaserte betingelser, gode forsikringsordninger og trygge rammer
  • Høy grad av fleksibilitet
  • Lyse og moderne kontorer i fellesskap med bl.a. NHO Vestfold Telemark på Klosterøya i Skien

Interessert?
Ta kontakt med Bemanningsbyraaet v. Stig A. Gåre Andresen på tlf. 92 02 93 12 for ytterligere informasjon. Din CV og søknad registreres ved å trykke på søknadslinken. Av hensyn til personvern/GDPR har vi ikke mulighet til å behandle søknader mottatt per e-post. Alle henvendelser blir behandlet konfidensielt, om ønskelig også overfor oppdragsgiver frem til en søknad foreligger.

Har du relevant fagkompetanse og lyst på jobben? Søk!
Bemanningsbyraaet er et anerkjent rekrutteringsselskap og ett av Norges beste vikarbyrå. Vi rekrutterer til faste og midlertidige stillinger innen områdene kontor og administrasjon, økonomi og regnskap, IT, kundeservice, salg og marked, lager, logistikk og industri. Når du blir innkalt til intervju hos oss vil vi i tillegg til intervjusamtalen gjennomføre tester hvor du får vist hvilke evner og egenskaper du har som er relevante for stillingen. Du vil få en coachplan som anbefaler deg hva du kan gjøre for å oppnå størst mulig suksess i denne og fremtidige jobber. Dersom du ikke får tilbud om stillingen du har søkt, har vi kanskje andre stillinger som kan være av interesse for deg. Gjennom rekrutteringsprosessen vil du utvikle din selvinnsikt slik at du vil være bedre forberedt til fremtidige møter og intervjuer.
Bemanningsbyraaet finner den jobben som passer best for deg. For mer informasjon, se bemanningsbyraaet.no
 

Sted: Skien
Frist: Søndag 16.08.2020
Antall stillinger: 1

Kontaktperson

Stig A. Gåre Andresen
+4792029312
Søk stilling

Relaterte stillinger

Lønnskonsulent

For spennende kunde søker vi lønnskonsulent til en langvarig stilling. Vi søker den som brenner for å hjelpe virksomheter i å lykkes og som har endringsvilje.  Lønnsfaget utvikler seg og det blir viktig at du trives med både tall og mennesker. Dine ansvarsområder vil bl.a. kunne omfatte: Lønn a- å Egen [...]

Sted: Oslo

Frist: Vi intervjuer fortløpende

Antall stillinger: 1

Lagermedarbeidere

Til vår spennende kunde på Forus, søker vi nå etter lagermedarbeidere med truckførersertifikat. Er du tilgjengelig fra midten av august og synes dette høres spennende ut, vil vi gjerne høre fra deg! Arbeidsoppgaver: • Vareplukk • Varemottak og kontroll av varer • Varetelling • Truckkjøring • Holde orden og andre [...]

Sted: Stavanger

Frist: Vi intervjuer fortløpende

Antall stillinger: 3

Servicemedarbeider/Truckfører

Bemanningsbyraaet har kunder innen de fleste bransjer og segmenter, og har tilgang på spennende oppdrag av lengre og kortere varighet. Vi søker deg som er åpen for nye utfordringer innen lager og logistikk og som har relevant erfaring innenfor dette feltet.  Dette er en generell stillingsannonse, derfor vil arbeidsoppgavene variere fra kunde til kunde.  Vi [...]

Sted: Drammen

Frist: Vi vurderer fortløpende

Antall stillinger: 1