Vi søker kontorassistent med juridisk erfaring!

Oppdragsgiver er et norsk, familieeiet holdingselskap som også fungerer som et «family office».   Selskapet har i hovedsak ansvaret for holdingselskapets datterselskaper, finansiering- og investeringsstruktur i Norge, UK og Spania, samt eierinteresser i et par store selskaper.   Kontoret ivaretar næringsinteressene og selskapsstyringen i konsernet, herunder også eierinteressene i de internasjonale selskapene, og har styrerepresentanter i de sistnevnte.
De er en liten stab som samarbeider nært, og som holder til i lyse lokaler i Oslo sentrum, med T-banestasjon i umiddelbar nærhet. 

Hvem ser vi etter?;
Det søkes etter en person som skal ha ansvaret for bistand til styreformannens postbehandling, email/kommunikasjon, og bistå organisasjonen med innkjøp/bestillinger, arkivering, reisebestillinger, assistanse ved møter og møtearrangementer, generell bistand til å holde kontoret i orden.

Oppgaver;

  • Samarbeide med revisorer og selskapenes advokatforbindelser.
  • Kontorassistenten rapporterer til eier og skal samarbeide med selskapenes kontorleder i det daglige arbeidet.
  • Ajourholde og oppdatere selskapenes database for selskapsinformasjon.
  • Oppbevaring av juridisk dokumentasjon
  • Sentralbord
  • Korrespondanse og telefonkontakt med selskapets forbindelser
  • Oversikt over, og innkjøp av nødvendig rekvisita

Kvalifikasjoner;

  • Utdannet som advokatsekretær, juridisk assistent eller liknende
  • Noen års arbeidserfaring fra advokatbransjen
  • Komfortabel med engelsk
  • Gode språkferdigheter, norsk og engelsk skriftlig og muntlig
  • God generell IT-kompetanse.

Personlige egenskaper;

  • Interessert i kultur og historie.
  • Nøyaktig, systematisk, serviceinnstilt
  • Fleksibel og rolig i stressede situasjoner, vant til å vurdere og prioritere oppgaver.
  • «problemsolver»
  • Selv å ta aktivt ansvar og bidra til kontinuerlig utvikling og forbedring av eget arbeids- og ansvarsområde.

Vi tilbyr

  • En variert og aktiv hverdag
  • Profesjonelt miljø og gode kolleger
  • Konkurransedyktige betingelser

Oppstart: Fortløpende 
Stillingsprosent: 100%
Ansettelsesform: 6 mnd engasjement, med mulighet for fast ansettelse 
 

NøkkelordKontorassistent, Juridisk arbeid, Advokatsekretær, Kontor og administrasjon, Kontormedarbeider
BransjekategoriAdministrasjon / Kontor/ Personal
BransjeArkiv / Dokumentbehandling
Alternativ
bransjekategori
Administrasjon / Kontor/ Personal
Alternativ bransjeKontormedarbeider / Sekretær


ArbeidsgiverFor kunde
StedOslo
FristVi intervjuer fortløpende
Helene Aasen
Rådgiver
+4745205102
Søk stillingLenken leder til annonseteksten hos Recman, vår samarbeidspartner. Hos Recman finner du mer informasjon om stillingen og kan søke direkte på stillingen.

Relaterte stillinger

HR Coordinator

For kunde søker vi nå en person som har lyst til å bli en del av et HR-team. Det vil bli varierte arbeidsoppgaver i et spennende offshore firma. Vi søker deg som er selvgående, interessert i HR relaterte oppgaver og som har mulighet for å tre inn i et vikariat fra senest september og ut året.   Er du den riktige for oss? Arbeidsoppgaver De [...]

Arbeidsgiver: For kunde i Oslo

Sted: Oslo

Frist: Vi intervjuer forttløpende

HR Rådgiver

Vår oppdragsgiver har behov for en vikar i perioden august 2022 til og med juli 2023. Dette er en "inhouse"-rolle der man får jobbe i et HR-team i et stort selskap. Vi ser etter deg som har erfaring fra rekruttering og administrativt HR arbeid. Arbeidsoppgaver Rekruttering fra A til Å – dette innebærer blant annet intervjuer, administrasjon, tilbud [...]

Arbeidsgiver: Bemanningsbyraaet Vestfold Telemark AS

Sted: Sandefjord

Frist: Vi intervjuer fortløpende