Er du god i Excel og interessert i anbud?

På vegne av spennende kunde lokalisert i Arna er vi nå på utkikk etter en strukturert anbudskoordinator til et engasjement på 12 måneder. Det vil være gode muligheter for rett person.

Arbeidsoppgaver:

  • Kontroll på avtalenes varesortiment og endringer i dette, med ansvar for kvalitetssikring av elektroniske varekjøpskataloger til de ulike oppdragsgiverne.
  • Kontraktoppfølgingsarbeid, eksempelvis utarbeidelse og analyse av avtalestatistikker, arbeid med ulike kontraktsvilkår hvor utvikling og forbedring skal dokumenteres.
  • Videre bidra til et system som sikrer at bedriften kontinuerlig arbeider med forbedringer i kontraktoppfølgingsarbeidet, og er i forkant med dokumentasjon til de ulike oppdragsgiverne.
  • Bidra til å utvikle og forbedre bedriftens beskrivelser, rutiner og prosesser som benyttes i vårt anbudsarbeid.
  • Overvåke økonomisk utvikling og sammen med andre ressurspersoner gjennomføre grep for forbedring og utvikling av løpende anbudsavtaler.
  • Bidra inn i hele anskaffelsesløpet der det er behov.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • En do’er, som motiveres av system, orden i rekkene og tar eierskap til sitt ansvarsområde.
  • Beherske og interessere seg for MS Excel og dets funksjoner (formler, fletting, analyser, tabell, graf, pivot osv). Andre arbeidsverktøy er QlikView og SAP.
  • Analytisk, nøyaktig, strukturert, og samtidig effektiv og initiativrik.
  • Økonomisk forståelse, liker å jobbe med tall.
  • Gode kommunikasjonsevner skriftlig og muntlig, samt gode samarbeidsevner.
  • Høyere utdanning innen økonomiske fag, men relevant erfaring kan veie opp for dette.

Vi tilbyr:

  • Ordnede arbeidsforhold i en profesjonell bedrift.
  • Solid arbeidsgiver med høye ambisjoner for fremtiden.
  • Mulighet for påvirkning og utvikling, og bidra til at vi blir enda bedre innenfor anbudsarbeid.
  • Godt arbeidsmiljø.

Interessert? Ta kontakt med Tilde Rusten for ytterligere informasjon. På grunn av GDPR kan vi ikke motta CV og søknad på mail.
Har du relevant fagkompetanse og lyst på jobben? Søk! 
Bemanningsbyraaet er et anerkjent rekrutteringsselskap og ett av Norges beste vikarbyrå. Vi rekrutterer til faste og midlertidige stillinger innen områdene kontor og administrasjon, økonomi og regnskap, IT, kundeservice, salg og marked, lager, logistikk og industri.

Når du blir innkalt til intervju hos oss vil vi i tillegg til intervjusamtalen gjennomføre tester hvor du får vist hvilke evner og egenskaper du har som er relevante for stillingen. Du vil få en coachplan som anbefaler deg hva du kan gjøre for å oppnå størst mulig suksess i denne og fremtidige jobber.  Dersom du ikke får tilbud om stillingen du har søkt, har vi kanskje andre stillinger som kan være av interesse for deg. Gjennom rekrutteringsprosessen vil du utvikle din selvinnsikt slik at du vil være bedre forberedt til fremtidige møter og intervjuer. Bemanningsbyraaet finner den jobben som passer best for deg. For mer informasjon, se bemanningsbyraaet.no
 

NøkkelordAnbud, Anbudskoordinering, Analyse, Excel, Koordinering
BransjekategoriTransport / Logistikk / Lager
BransjeInnkjøp
Alternativ
bransjekategori
Økonomi / Regnskap
Alternativ bransjeInnkjøp / Logistikk


ArbeidsgiverBemanningsbyraaet
StedBergen
FristSnarest
Tilde Rusten
Rådgiver
+4745611860
Mona Lavik
Daglig leder/Partner
+4741676868
Søk stillingLenken leder til annonseteksten hos Recman, vår samarbeidspartner. Hos Recman finner du mer informasjon om stillingen og kan søke direkte på stillingen.

Relaterte stillinger

Lastebilsjåfør

På vegne av vår kunde søker vi en yrkessjåfør med CE sertifikat for snarlig oppstart.   Arbeidsoppgaver Utkjøring av asfalt  Tilrettelegging for asfaltering Kvalifikasjoner Førerkort kl C og CE er et krav Du må ha erfaring med kjøring YSK gyldig min.1 år ved ansettelse God norsk fremstillingsevne Personlige [...]

Arbeidsgiver: Bemanningsbyraaet

Sted: Bergen

Frist: Snarest

Salgskonsulent

  Winback-avdelingen jobber aktivt ut mot kunder som ønsker å si opp eller allerede er i en oppsigelsesprosess hos NextGenTel. Jobben er å beholde flest mulig kunder i NextGenTel, ved hjelp av ytterst god samtaleteknikk, migrere kundene over på høyhastighetsløsningene Fiber og Trådløst Bredbånd, samt en verktøykasse som sikrer [...]

Arbeidsgiver: Bemanningsbyraaet

Sted: Sandsli

Frist: Snarest

Butikkmedarbeider

Er du den som gir det lille ekstra i møte med kunder, og trives med salg? Da kan dette være stillingen for deg!  På vegne av vår kunde ser vi etter en serviceinnstilt butikkmedarbeider. Dette er deltidsstilling – 1 -2 ganger pr uke med mulighet for ekstra vakter samt lørdager. Hos vår kunde får man en variert arbeidshverdag, hvor du skal [...]

Arbeidsgiver: For kunde

Sted: Oslo

Frist: Vi intervjuer fortløpende