On behalf of our client within the Oil and Gas industry we are searching for an Administrator

Bemanningsbyraaet er et av Norges ledende bemannings- og rekrutteringsselskap. Siden oppstarten i Kristiansand i 2005 har vi tatt markedslederposisjonen i Agder og etablert kontorer i Bergen, Stavanger, Kristiansand, Mandal, Arendal, Skien og Oslo. Bemanningsbyraaet tilbyr rekruttering og utleie av arbeidskraft på alle nivå og innenfor flere bransjer. Økonomi / Regnskap, Kontor / Administrasjon, Ledelse, Salg / Marked, IT / Ingeniører, Lager, Logistikk og Sjåfører er noen av fagområdene vi rekrutterer til.Vi har ansatt over 7500 medarbeidere til faste og midlertidige stillinger. Av disse utgjør over 400 rekrutteringer til høyere stillinger. Alle kan finne flinke folk. Vi finner de som passer.

The Administrator will provide administrative and secretarial services and will report at functional level to Administration Manager, and on a daily basis to Base Manager.

 

KEY RESPONSIBILITIES

  • General reception duties. Look after the different access systems for base personnel and visitors, including follow up with suppliers.
  • Verify and make sure all foreign personnel performing work at the base are properly registered with the local tax office prior to commencement of work.
  • Make sure sufficient visitor PPE is available and in good order.
  • Maintain payment systems for lunch and liaise with canteen for changes in personnel. Keep overview/track of “lunch cash”.
  • Maintain the Dusavik Base SharePoint sites.
  • Maintain database related to maintenance activities at Base.
  • Raise Purchase Orders (PO) for repair scopes.
  • Support warehouse with Good Receipt (GR) when needed.
  • Make sure office supplies are in stock.
  • Prepare and attend monthly status meetings, as well as take minutes of meetings if required.
  • Maintain and follow-up document archive at Base.
  • Report and follow-up any IT issues.
  • Support Base Manager and other personnel with activities as needed.

 

Qualifications

  • Degree from higher education (extensive experience may replace the degree requirement).
  • Minimum 5 years’ relevant experience.
  • High level of proficiency in Word, Excel, PowerPoint and SharePoint.

 

Personal skills

  • Good interpersonal skills with the ability to interact at all levels.
  • The ability to work in a team as well as individually with a minimum of supervision.
  • Clear and effective oral and written communications skills in both Norwegian and English.
  • Strong integrity and focused on ethical behavior.
  • Structured and organised with good attention to details.
  • Hands-on approach is required as individual needs to be able to take initiative and be able to flag issues before they arise.
  • Driven and flexible individual with willingness to adapt and use own initiative.
  • Ability to prioritise and meet deadlines.

 

Duration: 12 Months.

Interested: Please be aware that all applicants must register CV at our website

www.bemanningsbyraaet.no

 

 

 

 

 

 

Sted: Stavanger
Frist: Snarest
Antall stillinger: 1

Kontaktperson

Asle Olav Bjåen
004791134957
Søk stilling

Relaterte stillinger

Digital Rådgiver

Bemanningsbyraaet samarbeider med flere oppdragsgivere som søker deg med erfaring som digital rådgiver. Dette er en generell stillingsannonse, og vi intervjuer fortløpende. Vi er åpne for kandidater med både kort og lang relevant erfaring.   Arbeidsoppgaver Styrke organisasjonens kanaler og tilstedeværelse i sosiale medier Overvåke [...]

Sted: Oslo

Frist: Vi intervjuer fortløpende

Antall stillinger: 1

Lønningskonsulent

Vi i Bemanningsbyraaet samarbeidre med flere attraktive kunder som har behov for mennesker med lønnserfaring.  Dette er en generell stillingsannonse, og vi søker deg som har mulighet for rask oppstart og som har interesse og trives med lønnsarbeid. De fleste av våre kunder holder til i Oslo sentrum og kan tilby konkurransedyktige [...]

Sted: Oslo

Frist: Vi intervjuer fortløpende

Antall stillinger: 1

Advokatsekretær

For vår kunde søker vi deg som er i begynnelsen av din kariere og som har 1-5 års erfaring som advokatsekretær. Kunden er en attraktiv arbeidsgiver som holder til i fine lokaler, sentralt i Oslo. Det er ønskelig med oppstart omgående. Arbeidsoppgaver Generell bistand til advokater Post- og dokumenthåndtering – både manuelt og [...]

Sted: Oslo

Frist: Intervjuer fortløpende

Antall stillinger: 1