Er du nyutdannet og har erfaring fra administrative arbeidsoppgaver?

På vegne av kunde innen olje/gass ønsker vi å komme i kontakt med kandidater som har en utpreget serviceinnstilling og noe erfaring fra administrasjon/økonomi oppgaver. Nyutdannede er velkommen til å søke, men det er en fordel om du har litt administrativ erfaring.  

Er du ledig nå eller snarlig og klar for nye utfordringer? Søk i dag for å bli evaluert for denne stillingen. Det kreves engelsk CV for å bli med i denne prosessen. 

Arbeidsoppgavene vil blant annet være: 

  • Innkjøp av rekvisita
  • Oppfølging av følgesedler
  • Koordinering av eksterne reparasjons jobber
  • Klargjøring for utfakturering og rapportering
  • Koordinering av eksterne reparasjons jobber
  • Mottak og utarbeidelse av arbeids ordrer (WO)
  • Andre pålagte administrative arbeids oppgaver
  • Holde orden på arbeidsplassen og i øvrige lokaler

Kvalifikasjoner:

  • Bachelorgrad eller høyere utdanning innen administrasjon
  • Minimum 6 måneders arbeidserfaring fra kontor/administrasjon
  • Bakgrunn fra innkjøp/logistikk er en fordel, men ingen krav
  • Gode IT kompetanse og evnen til å lære seg nye systemer raskt
  • Gode Excel kunnskaper
  • Gode organisasjonskunnskaper er påkrevd
  • Flytende norsk og engelsk kunnskaper, både muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper: 
Vi ser etter en strukturert og velorganisert person som trives i et hektisk miljø og er nøye med detaljer og nøyaktighet. Du må være i stand til å multitaske og prioritere riktig, være fleksibel og tilpasningsdyktig til endringer samtidig som du overholder tidsfrister. Det er viktig at du har en sterk serviceorientering og gode mellommenneskelige ferdigheter. Det er ønskelig at du opprettholder en profesjonell og positiv holdning til enhver tid. 

Vi kan tilby:

  • Oppstart i Januar 2022 er ønskelig 
  • 12 måneders kontrakt med mulighet for forlengelse
  • Arbeidstid dagtid
  • En spennende og lærerik jobb i et internasjonalt miljø
  • Flott mulighet til å utvikle din kompetanse

 
Har du relevant fagkompetanse og lyst på jobben? Søk! 
Bemanningsbyraaet er et anerkjent rekrutteringsselskap og ett av Norges beste vikarbyrå. Vi rekrutterer til faste og midlertidige stillinger innen områdene kontor og administrasjon, økonomi og regnskap, IT, kundeservice, salg og marked, lager, logistikk og industri.

Når du blir innkalt til intervju hos oss vil vi i tillegg til intervjusamtalen gjennomføre tester hvor du får vist hvilke evner og egenskaper du har som er relevante for stillingen. Du vil få en coachplan som anbefaler deg hva du kan gjøre for å oppnå størst mulig suksess i denne og fremtidige jobber.  Dersom du ikke får tilbud om stillingen du har søkt, har vi kanskje andre stillinger som kan være av interesse for deg. Gjennom rekrutteringsprosessen vil du utvikle din selvinnsikt slik at du vil være bedre forberedt til fremtidige møter og intervjuer. Bemanningsbyraaet finner den jobben som passer best for deg. For mer informasjon, se bemanningsbyraaet.no

NøkkelordAdministrasjon, Sekretær, Koordinering, Kontormedarbeider, Innkjøp
BransjekategoriAdministrasjon / Kontor/ Personal
BransjeKontormedarbeider / Sekretær
Alternativ
bransjekategori
Olje / Gass Off- / Onshore / Maritim
Alternativ bransjeTjenester tilknyttet olje- og gassutvinning


ArbeidsgiverFor kunde
StedTananger
FristSnarest - vi intervjuer fortløpende
Irene Dahl Jonassen
DNV-sertifisert Rådgiver
+4745285804
Jorunn Olsen
Rådgiver
+4797580032
Søk stillingLenken leder til annonseteksten hos Recman, vår samarbeidspartner. Hos Recman finner du mer informasjon om stillingen og kan søke direkte på stillingen.

Relaterte stillinger

Logistikkoordinator

Vi forbereder oss til en travel vår og ønsker å komme i kontakt med deg som vil jobbe innen logistikk som logistikkoordinator.  Søker du nye utfordringer innen logistikk vil vi gjerne høre fra deg!  Eksempler på typiske arbeidsoppgaver:  Koordinere logistikk på rigg, forsyningsbase, leverandører og [...]

Arbeidsgiver: Bemanningsbyraaet Stavanger

Sted: Sandnes

LCI coordinator

Vi jobber med et spennende oppdrag på 1 år hos en av våre oppdragsgivere innen olje & gass. Er du på jakt etter ny utfordringer? Søk i dag!   Duties and responsibilities Monitor, secure and follow up LCI deliverables from engineers, decisions and changes within the project and towards the Client. Coordinate and monitor the technical information in close [...]

Arbeidsgiver: For kunde

Sted: Bergen

Frist: Snarest

Innkjøper

For kunde innen olje og gass sektoren har vi ledig et vikariat som innkjøper. Oppdraget er av lengre varighet og kan potensielt gi gode muligheter for riktig person. Vi ønsker en person på med bakgrunn/erfaring som innkjøper fra olje- og gassektoren og som gjerne har utdanning/erfaring innen innkjøp kombinert med regnskap.  Arbeidsoppgaver: Sørge for [...]

Arbeidsgiver: Bemanningsbyraaet

Sted: Bergen

Frist: Vi intervjuer fortløpende