Brenner du for å jobbe med varierte administrasjonsoppgaver og HR?

Grenland Hage & Landskap AS (GHL) er en totalleverandør av planlegging, bygg, grunn og utomhusanlegg. Vi er et solid, kvalitetsbevisst og ambisiøst entreprenørselskap med 30 års erfaring, ca. 30 ansatte ink. lærlinger og en omsetning i 2019 på ca. MNOK 31 med gode resultater. GHL har gjennom sitt opphav bygget opp erfaring innen maskinentreprenør- og anleggsgartnervirksomhet siden starten i 1989, og siden 2012 også satset innenfor bygg og betong. Som ledd i denne satsingen er vi også forhandler for Norske Hus i Telemarksregionen. Vi holder til i moderne lokaler på Kjørbekk i Skien og flytter i løpet av 2020 til eget nybygg på Rødmyr. Mer informasjon finner du på www.ghl.no.

Grenland Hage & Landskap AS søker en strukturert kandidat som trives med mange morsomme og varierte oppgaver innenfor administrasjonsfeltet. Rollen blir essensiell i organisasjonen og innebærer en kombinasjon av oppgaver knyttet til økonomi/administrasjon, prosjektoppfølging og HR/HMS. Vi ser gjerne at du har erfaring fra en sammenliknbar rolle.
 
Arbeidsoppgaver

  • HR/Personal: Fraværsoppfølging/dialogmøter, håndtering av reiseregninger og annet lønnsgrunnlag, arbeidstøy, planlegge sosiale tiltak, ivareta dokumentasjon for HMS og kvalitetsstyring
  • Økonomi: Håndtere inngående fakturaer i 24SevenOffice, overordnet oppfølging av økonomi i prosjekter, oppfølging av leverandører og underentreprenører
  • Administrasjon: Administrative oppgaver som sentralbord, støttefunksjon for våre byggeledere og daglig leder, prosjektdokumentasjon/arkiv, oppfølging av byggesøknader
  • Markedsføring; Vedlikeholde/oppdatere nettsider og sosiale medier
  • I arbeidsmiljøet blir du en nøkkelperson og du vil bli involvert i andre relevante oppgaver etter behov og kompetanse. Du vil få stor påvirkning på hvordan vi jobber og det foventes også at du tar initiativ til forbedring av rutiner og prosesser internt

 Ønskede kvalifikasjoner

  • Noen års erfaring fra en lignende rolle, gjerne i en håndverksbedrift
  • Relevant utdanning innen økonomi/administrasjon er en fordel, men det viktigste er at du har god økonomiforståelse
  • Generelt gode IT-ferdigheter, gjerne med god kjennskap til 24SevenOffice
  • Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne i norsk og engelsk
  • Førerkort kl. B og disponerer egen bil

 Personlige egenskaper

  • Du er systematisk og strukturert i din oppgaveutførelse og evner å fullføre det du begynner på
  • Du trives med ansvar, samarbeider godt med kollegene samt er selvgående og initiativrik
  • Du trives med å tilegne deg ny kompetanse, i tråd med bedriftens utvikling

 Vi tilbyr

  • Fast 100% stilling i et miljø med dyktige og trivelige kolleger
  • God opplæring både på arbeidsplassen og i form av kursing etter behov
  • Karrieremuligheter og muligheter for ytterligere ansvar
  • Konkurransedyktige betingelser med utvidet pensjonsordning, behandlingsforsikring, m.m.

 Interessert? Ta kontakt med Bemanningsbyraaet v. Stig A. Gåre Andresen (tlf. 92 02 93 12) eller Camilla Aaltvedt (tlf. 99 69 93 41) for ytterligere informasjon. Din CV og søknad registreres ved å trykke på søknadslinken. Av hensyn til personvern/GDPR har vi ikke mulighet til å behandle søknader mottatt per e-post. Alle henvendelser blir behandlet konfidensielt, om ønskelig også overfor oppdragsgiver frem til en søknad foreligger.

Sted: Skien
Frist: Søndag 23.02.2020
Antall stillinger: 1

Kontaktperson

Camilla Aaltvedt
+4799699341
Søk stilling

Relaterte stillinger

Advokatsekretær/Advokatassistent

Vi jobber ofte med å finne riktig kandidat for våre kunder inn mot advokatbransjen, derfor er dette en generell stillingsutlysning etter advokatsekretærer/advokatassistenter. Arbeidsoppgavene vil også kunne variere fra kunde til kunde.  For å trives og lykkes i jobben som advokatsekretær bør du være glad i detaljer og være [...]

Sted: Oslo

Frist: Intervjuer fortløpende

Antall stillinger: 1

Service og facility medarbeider

For vår kunde søker vi en person som ønsker å ta eierskap i rollen sin og som trives i en stilling hvor service er fokuset. Du vil bli en del av et profesjonelt og inkluderende miljø, hvor eierskap og ansvar står høyt. Som person er du selvstendig og "ser" oppgavene. Det vil være en blanding av oppgaver som er faste, adhoc og [...]

Sted: Oslo

Frist: Vi intervjuer fortløpende

Antall stillinger: 1

Fagarbeidere

Er du på jakt etter arbeid i industrien? Kanskje vi kan hjelpe deg. For flere av våre kunder søker vi etter kandidater for oppdrag med ulik varighet. Vi trenger å komme i kontakt med flere fagarbeidere som er på jakt etter nye utfordringer i industrien. Det skal være godt å være ansatt hos oss i Bemanningsbyraaet, vi følger den enkelte [...]

Sted: Bergen

Frist: Vi intervjuer fortløpende

Antall stillinger: 5