Kontorer

Har du behov for bemanning? Spør markedslederen på Sørlandet!

 

trapp_pluss

Vi er 13 engasjerte medarbeidere med et brennende ønske om å hjelpe våre kunder. Vi har over 70 års erfaring fra bemanningsbransjen, og vet hva som skal til for å finne den riktige kandidaten. Vår ambisjon er å skape de beste kundeopplevelsene gjennom å være:

  • ENGASJERTE og OPPFØLGINGSORIENTERTE
  • PERSONLIGE og DYKTIGE
  • LYTTENDE og RESULTATORIENTERTE

Har din bedrift behov for bistand, enten til permanente eller midlertidige ansettelser, er Bemanningsbyraaet klare til å gi deg som kunde den beste kundeopplevelsen. På Sørlandet har vi kontorer i Mandal, Kristiansand og Arendal.

Presentasjon av våre ansatte

Rolf Michaelsen: Ansatt som daglig leder og partner i Bemanningsbyraaet. Rolf begynte i Bemanningsbyraaet i 2007.
Han har en bachelor i markedsføring, internasjonalisering og ledelse med spesialisering innen bedriftsutvikling. DNV sertifisert for bruk av adferds- og personlighetstester, samt evne- og ferdighetstester. Har gjennomført kurs for at bli DNV-sertifisert rekrutterer. Rolf er medlem av ledergruppen i Bemanningsbyraaet Sørlandet, samt konsernledergruppe i Bemanningsbyraaet Norge. I tillegg til å være daglig leder, har han ansvar for inntil 40 utleide konsulenter. Rolf har bidratt i over 120 rekrutteringsprosesser for bedrifter over hele Sørlandet. Rekruttering av daglig ledere, økonomisjefer, salgssjefer, innkjøpssjefer, lagersjefer, kontrollere, regnskapssjefer, regnskapsførere og markedssjefer.  Med sine snart 10 år i bemanning- og rekrutteringsbransjen har Rolf opparbeidet lang erfaring med lederrekruttering. I tillegg har Rolf jobbet med internasjonalt rettede rekrutteringer. Han har betydelig erfaring innen kompetansebasert rekruttering fra a-å, inkludert personlighets, evne- ferdighets og adferdstester.

Torill Toften Keim: Ansatt som bemanningsrådgiver i Bemanningsbyraaet siden 2012, erfaring fra rekruttering- og bemanningsbransjen siden 2005. Har erfaring som avdelingsleder og er medlem av ledergruppen i Bemanningsbyraaet Sørlandet hvor hun har teamansvar for bemanningsrådgiverne. Fokus på innhenting og gjennomføring av rekrutteringsoppdrag innen personalutleie og direkteansettelser hos nye og eksisterende kunder. Innebærer presentasjon av bemanning.staging.wpengine.com, kartlegging og analyse, forhandling av avtaler, utarbeidelse av kandidatprofil i samarbeid med kunde, annonseutforming, intervjuprosesser, kandidatpresentasjon mot kunde samt personalansvar for medarbeidere i oppdrag hos kunde. Torill har jobbet mye med større firma på Sørlandet inne oljerelaterte bransje, kundesenter, salgsstilinger, økonomi, kontor og administrasjon. Hun sitter i styret i Søgne fotball klubb.

Merete Svendsen: Ansatt som senior bemanningsrådgiver i Bemanningsbyraaet siden 2010, erfaring fra rekruttering- og bemanningsbransjen siden 2007. Merete er DNV sertifisert for bruk av adferds- og personlighetstester, samt evne-ferdighetstester i tillegg til SHL, NEO- PI-R testverktøy og metoder. Hun har en selvvalgt bachelor innen jus og idrett. Hun har mange års erfaring som daglig leder med personalansvar. I Bemanningsbyraaet har hun personalansvar for utleide medarbeidere i oppdrag hos kunde. Merete har erfaring fra prosjektledelse ved rekrutteringer til hoteller og butikker ved nyetablering.  Hun er medlem av ledergruppen i Bemanningsbyraaet Sørlandet. Kundene er i offentlig og privat sektor. Bidratt i over 100 rekrutteringsprosesser for bedrifter over hele Sørlandet med rekruttering av daglig ledere, økonomisjefer, salgssjefer, produksjonssjef, kvalitetssjef, lagersjefer, kontrollere, regnskapsførere og markedssjefer.  Hun har betydelig erfaring innen kompetansebasert rekruttering fra a-å, inkludert personlighets, evne- ferdighets og adferdstester. Har verv i konfliktrådet som mekler, har flere styreverv og er medlem av markedsgruppa i Vindbjart fotballklubb.

Siv Kristin Skretting: Ansatt som personalkonsulent i Bemanningsbyraaet siden 2007. Aktiv i prosesser ifm rekruttering og utleie på alle nivåer. Siv Kristin bistår bemanningsrådgiverne med identifisering og utvelgelse av kompetanse innen bl.a. økonomi, administrasjon, salg, lager- og logistikk. Gjennom hennes 9 år i selskapet har Siv Kristin opparbeidet god erfaring og kunnskap innen kompetanse basert intervju og kvalitetssikring av kandidater. DISC sertifisert. Daglig administrasjon av CV database og testverktøy, search, referansesjekking. Bistår økonomiavdeling med timelister/ lønnskjøring. Tidligere solid erfaring fra kontor, administrasjon og regnskap.

Lene Solås Pedersen: Ansatt som personalkonsulent i Bemanningsbyraaet siden 2012 med i alt 6 års erfaring fra rekruttering- og bemanningsbransjen, samt administrativ erfaring fra flere bransjer. Deltatt i rekruttering- og innleieprosesser på ulike nivåer innen ledelse, kundesenter, administrasjon, salg, lager- og logistikk. Bistått i flere store prosjektrekrutteringer til butikk og hotell i Kristiansand. Gjennom hennes 6 år i bransjen har Lene opparbeidet god erfaring og kunnskap innen kompetanse basert intervju og kvalitetssikring av kandidater.

Christian Haave: Ansatt som bemanningsrådgiver i Bemanningsbyraaet siden januar 2015, erfaring fra rekruttering- og bemanningsbransjen siden 2011. Gjennomført fag på BI innen ledelse. Er tidligere selvstendig næringsdrivende og daglig leder. Fokus på innhenting og gjennomføring av rekrutteringsoppdrag innen personalutleie og direkteansettelser hos nye og eksisterende kunder. Innebærer presentasjon av bemanning.staging.wpengine.com, kartlegging og analyse, forhandling av avtaler, utarbeidelse av kandidatprofil i samarbeid med kunde, annonseutforming, intervjuprosesser, kandidatpresentasjon mot kunde samt personalansvar for medarbeidere i oppdrag hos kunder.

Hanne Fosseli: Ansatt i Bemanningsbyraaet siden 2013, startet i rollen som personalkonsulent (2013 til desember 2014) og er i dag ansatt som bemanningsrådgiver i selskapet. Utdannelse som hjelpepleier og har pedagogikk fra UIA. Fokus på innhenting og gjennomføring av rekrutteringsoppdrag innen personalutleie og direkteansettelser hos nye og eksisterende kunder. Innebærer presentasjon av bemanning.staging.wpengine.com, kartlegging og analyse, forhandling av avtaler, utarbeidelse av kandidatprofil i samarbeid med kunde, annonseutforming, intervjuprosesser, kandidatpresentasjon mot kunde samt personalansvar for medarbeidere i oppdrag hos kunder. Også erfaring fra National Oilwell innen kompetanse kartlegging og er godkjent assessor fra Scottish Qualification Authority.

Gry Knutsen: Ansatt som daglig leder og bemanningsrådgiver i Bemanningsbyraaet siden 2012, erfaring fra rekruttering- og bemanningsbransjen siden 2007.  Bachelor fra BI innen markedsføring med spesialisering i bedriftsutvikling. Gry tok over rollen som daglig leder med personalansvar i Bemanningsbyraaet Arendal våren 2016 og er medlem av konsernledergruppa i Bemanningsbyraaet Norge.  Fokus på innhenting og gjennomføring av rekrutteringsoppdrag innen personalutleie og direkteansettelser hos nye og eksisterende kunder. Innebærer presentasjon av bemanning.staging.wpengine.com, kartlegging og analyse, forhandling av avtaler, utarbeidelse av kandidatprofil i samarbeid med kunde, annonseutforming, intervjuprosesser, kandidatpresentasjon mot kunde samt personalansvar for medarbeidere i oppdrag hos kunder. Bidratt i over 100 rekrutteringsprosesser for bedrifter over hele Sørlandet med rekruttering av daglig ledere, økonomisjefer, salgssjefer, produksjonssjef, kvalitetssjef, lagersjefer, kontrollere, regnskapsførere og markedssjefer.

Heidi Tellefsen: Ansatt som bemanningsrådgiver i Bemanningsbyraaet siden januar 2014. DNV sertifisert for bruk av adferds- og personlighetstester, samt evne- og ferdighetstester. Bachelor i business & administration med spesialisering innen regnskap, skatt og selskapsrett. Heidi har lang og allsidig erfaring fra rekruttering- og bemanningsbransjen siden 1998. Hun har tidligere arbeidet som bemanningsrådgiver i Manpower (12 år) og Top Temp vikarbyrå (3 år). Har hatt ansvar for inntil 40 utleide konsulenter. Hun har jobbet opp mot det offentlige senest i år i fm rekruttering av IT-konsulent til Vegårshei kommune. Med hennes snart 18 år i rekruttering- og bemannings-bransjen og økonomiske bakgrunn, har hun opparbeidet betydelig erfaring innen kompetansebasert rekruttering til økonomi stillinger fra a-å, inkludert personlighets, evne- ferdighets og adferdstester.

Nora Holst-Spencer: Ansatt som personalkonsulent i Bemanningsbyraaet siden 2014. Bachelor of Business fra University of Brighton (UK) og Curtin University of Technology (Australia). Nora bistår bemanningsrådgivere med identifisering og utvelgelse av kandidater til både faste og midlertidige stillinger. Deretter gjennomfører hun intervjuer og referansesjekker aktuelle kandidater som søker stillinger innen ledelse, økonomi, administrasjon, salg, IT og lager. Nora har tidligere jobbet som kjedekoordinator innen reiselivet og har også administrativ erfaring fra offentlig sektor.

Linn Sandnes: Ansatt som personalkonsulent i Bemanningsbyraaet siden 2012. Bachelor in Marketing & Sales fra Høgskolen Kristiania. Linn bistår bemanningsrådgiverne i Bemanningsbyraaet med identifisering og utvelgelse av kompetanse til både faste og midlertidige stillinger. Hun har god erfaring innen utvelgelse av kandidater for midlertidige og faste stillinger på ulike nivåer innen bl.a. ledelse, økonomi, administrasjon, salg, lager.

Les mer om: